lørdag den 27. juli 2013

Kyst til kyst stien, dag 1, d. 25/07-2013

Start: Vejle kl. 11.00
Slut: Bindeballe købmandsgård kl. 16.00
Distance: 20 km





































Dagen startede skidt. Jeg var søsyg efter Samsø rundt og havde glemt et liggeunderlag til Ove. Vi smuttede en tur i spejderport i Vejle og købte et.

De første 10 km på turen, havde jeg de største "tømmermænd". Jeg fik det en smule bedre af at gå, men jeg kiggede konstant ned ad pga. Svimmelhed.
Den første del at denne rute er et gensyn for os, det er en del af hærvejen, som vi gik sidste år.

Vi havde på forhånd valgt at slå lejr ved Bindeballe købmand, så vi kunne få noget af deres kaffe me kage menu, samt lidt slik til aftenen.
Efter et par kopper kaffe og 2 stykker kage hver, fik vi sat hængekøjerne op. Der var nogle rigtige gode pæle bag ved togvognene, vi kunne hænge køjerne i. Jeg fik noget mod søsyge, og aftenen gik med at læse bog.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar